Mazda, it just feels right ...

 

Foto's

Mijn eerste coupé, een 626 2.0 GLX. Ding had 610.000km op de teller. Aangezien ik toen al plannen had er van alles op te bouwen heb ik eerst de zaak eens goed bekeken. Na het ontwortelen van een lantaarnpaal, door opkomende gladheid, plus nog het feit dat schijven, distributie en uitlaat aan de beurt kwamen vond ik het niet wijs deze nog te gaan verbouwen.

Ik ruilde de auto in en kocht deze 2.0i - 8v met net 154.000km op de teller.

Deze auto heb ik ongeveer een jaar gehad voordat ik de GT 4WS in mijn bezit kreeg. De auto had een origineel cruisecontrol en airco. Tevens koplampleveling en een GT interieur.

Tijdens mijn werkzaamheden kwam ik nogal eens wat tegen. Niet altijd had ik een fototoestel bij me. Die keren dat ik 'm bij had was ie ook goed raak. Hieronder een paar fraaie exemplaren.

 

GLX met sportset, verder niets bijzonders.                                                  Sedan uit de States, had alle opties
De auto bevond zich in slechte staat.                                                           incl. turbo!!
                                                                                                                       gefotografeerd in Eindhoven.

Geknipt in Eindhoven, GLX.          Geknipt in Rosmalen, GT, geen opties.   Hier heb ik de computers van
                                                                                                                           meegenomen en de complete
                                                                                                                           achteras. Jammer, dit was een
                                                                                                                           erg mooie auto. 
                                                                                                                           Had koplampsproeiers.

 

Deze beide auto's kreeg ik vorige week aangeboden, de blauwe 4WS heeft lederen interieur. De prijs was erg goedkoop doch de auto hierheen halen en daarbij alle rompslomp... heb al eens gewerkt aan een Canadees, nee dank je wel.

De 4WS van Cees, nu bij Hoebeke. Hoebeke zijn profs, dat zie je overal in terug. Daarnaast een foto van een originele TWR uit 1989.

De 4WS op maximaal ingesteld en getest met uitzonderlijk resultaat. Dankzij Hendrik Jan, elektronica en Johan Middel, uitlijnspecialist, heb ik mijn werk na twee jaar research kunnen completen. De scherpst draaiende 4WS.
 

 

 

Klik hier om terug te gaan